SME
reklama

Prieskumy a volebné preferencie prezidentských kandidátov

 

Pozrite si aktuálne volebné prieskumy a preferencie kandidátov na prezidenta.

Druhé kolo prezidentských volieb sa bude konať 30. marca 2019. Prvé kolo prezidentských volieb sa uskutočnilo 16. marca.

Prieskum preferencií Čaputová vs. Šefčovič

Ak by si mali ľudia vyberať medzi dvomi kandidátmi, komu by dali hlas.

KandidátMedian 30/3Focus 30/3Median 21/3Focus 14/3
Z. ČAPUTOVÁ60,555,260,564,4
M. ŠEFČOVIČ39,544,839,535,6

Prieskumy a preferencie kandidátov v prezidentských voľbách 2019

KandidátAko 15/3Focus 14/3
Z. ČAPUTOVÁ46,342
M. ŠEFČOVIČ15,217,6
Š. HARABIN11,713,7
M. KOTLEBA9,59
F. MIKLOŠKO4,96,4
B. BUGÁR4,13,8
E. CHMELÁR42,7
M. KRAJNIAK2,44
B. TAUCHMANNOVÁ0,50,1
J. ZÁBOJNÍK0,50,1
M. DAŇO0,30,1
I. ZUZULA0,30,1
R. ŠVEC0,30,4
R. MISTRÍK--
J. MENYHÁRT--

Správy

Prieskumy zverejnené pred moratóriom

KandidátAko 1/3Focus 28/2Ako 27/2Focus 27/2Ako 17/2Focus 13/2Ako 12/2Focus 27/1
Z. ČAPUTOVÁ52,944,827,526,317,414,414,79
M. ŠEFČOVIČ16,722,117,120,419,720,118,216,5
Š. HARABIN11,41211,71312,113,612,811,7
M. KOTLEBA5,68,24,58,58,28,96,98,2
B. BUGÁR4,13,25,95,86,57,47,410,1
F. MIKLOŠKO3,13,53,94,32,94,55,56,7
M. KRAJNIAK2,42,46,14,35,66,37,87
E. CHMELÁR1,52,52,223,53,552,3
M. DAŇO10,92,60,72,311,70,1
I. ZUZULA0,500,10,11,40,30,7-
B. TAUCHMANNOVÁ0,5000,1-0,10,20,1
R. ŠVEC0,20,30,70,70,60,61,10,5
J. ZÁBOJNÍK0,10,11,10,70,50,70,71,5
R. MISTRÍK--16,813,118,217,115,816,5
J. MENYHÁRT----1,41,41,51,5

Zverejňovanie volebných prieskumov

V čase 14 dní predo dňom konania volieb a v deň konania volieb až do skončenia hlasovania je zakázané zverejňovať výsledky volebných prieskumov.

Ak sa koná druhé kolo volieb prezidenta, výsledky volebných prieskumov je zakázané zverejňovať v čase sedem dní predo dňom konania druhého kola volieb a v deň konania volieb až do skončenia hlasovania.

Prehľad volebných prieskumov (od septembra 2018)

V roku 2018 ešte nebolo jasné, kto budú oficiálni kandidáti v prezidentských voľbách 2019 na post prezidenta Slovenskej republiky.

Prvé prieskumy preto neuvádzajú oficiálnych kandidátov.

Všetky volebné prieskumy

 

reklama

Najčítanejšie na SME

reklama

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 14 831
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 714
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 438
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 313
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 028
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 2 802
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 690
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 132
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobré ráno.
Audio
Calin Georgescu mal vyhrať za pomoci ruského vplyvu. a 2 ďalší
Bývalý prezident Rudolf Schuster.
Je zvedavý, ako sa Trumpovi podarí splniť sľuby. SITA
Ivan Korčok po prehratých prezidentských voľbách.
Najväčšiu podporu má Korčok medzi mladými ľuďmi, ukazuje prieskum. SITA
SkryťZatvoriť reklamu