Na diaľničnom úseku Lietavská Lúčka – Dubná Skala sa pracuje už vyše dvoch dekád. Základný kameň poklepal v roku 1998 ešte vtedajší premiér Vladimír Mečiar.
Časť dôležitej diaľnice, na ktorej je aj budúci najdlhší slovenský tunel Višňové, však stále nie je dokončený.
Stavali na Višňovom: To, že nás poslali do konkurzu, sme privítali ČítajteNajnovšie je problémom aj spor medzi stavebnými firmami Porr a Tubau, ktoré sú subdodávateľmi hlavného kontraktora Národnej diaľničnej, spoločnosti Skanska. Doplatiť naň môžu aj malí dodávatelia, ktorí na stavbe pracujú.
Vojna na stavbe
O tom, že na stavbe nie je všetko v poriadku, sa hovorí od jari. V apríli televízia Markíza priniesla reportáž o tom, že medzi spoločnosťami Skanska a Tubau panujú nezhody. V dôsledku nich sa malí živnostníci obávali o preplatenie faktúr.