1. Aké sú hlavné témy, ktoré chcete v kampani presadzovať?
- Úrad BSK pre ľudí nie pre úradníkov
- Bezpečná a plynulá doprava na úrovni 21. storočia
- Vzdelávanie - obraz našej budúcnosti
- Sociálne služby, zodpovedajúce potrebám a možnostiam klientov
- Dostupná zdravotnícka starostlivosť
- Šport pre všetkých
- Kultúra na každý deň
2. Čo by ste urobili inak ako súčasný župan?
Je to smutné ale okrem plesu za 5 mil. Sk na začiatku roka si v súvislosti so župou za posledné obdobie na nič nespomínam. Tak ako každá rodina by som v čase krízy začal šetriť. Inak by som si zorganizoval úrad. Potrebujeme menej úradníkov s vyššou efektivitou.
Kraj potrebuje aktívneho župana, ktorý nesedí na úrade a neskrýva sa pred problémami ale rieši ich a je nositeľom vízie rozvoja kraja, nie jeho tichým komentátorom. Župan musí pri problémoch konať ako prvý, nie ako posledný. Taký županom v prípade úspechu budem.
3. Ako by ste zlepšili informovanosť ľudí o tom, čo v podstate kraje robia a aké majú kompetencie?
Problém je, že župa vynakladá ročne milióny korún na inzerciu, ktorá však ľudí nedokáže zaujať, okrem toho vydáva svoje noviny a zdá sa, že to nemá efekt. Treba zlepšiť elektronickú komunikáciu, zaviesť pravidelné stretnutia obyvateľov so županom a navrhnúť atraktívnejšiu formu spracovania informácií o BSK a jeho kompetenciách.
4. Koľko bude stáť Vaša kampaň?
Hrubý odhad nákladov na kampaň je 100 tisíc eur.
5. Akú odhadujete účasť vo voľbách a akú účasť by ste považovali za úspech?
Odhadujem účasť okolo 20%, úspech však bude ak bude vyššia ako v roku 2005.