SME

Pavol Frešo (SDKÚ-DS, KDH, SaS, SMK), kandidát na župana Bratislavského kraja

(Zdroj: oficiálna foto)

1. Aké sú hlavné témy, ktoré chcete v kampani presadzovať?

- Úrad BSK pre ľudí nie pre úradníkov
- Bezpečná a plynulá doprava na úrovni 21. storočia
- Vzdelávanie - obraz našej budúcnosti
- Sociálne služby, zodpovedajúce potrebám a možnostiam klientov
- Dostupná zdravotnícka starostlivosť
- Šport pre všetkých
- Kultúra na každý deň

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Čo by ste urobili inak ako súčasný župan?

Je to smutné ale okrem plesu za 5 mil. Sk na začiatku roka si v súvislosti so župou za posledné obdobie na nič nespomínam. Tak ako každá rodina by som v čase krízy začal šetriť. Inak by som si zorganizoval úrad. Potrebujeme menej úradníkov s vyššou efektivitou.

SkryťVypnúť reklamu

Kraj potrebuje aktívneho župana, ktorý nesedí na úrade a neskrýva sa pred problémami ale rieši ich a je nositeľom vízie rozvoja kraja, nie jeho tichým komentátorom. Župan musí pri problémoch konať ako prvý, nie ako posledný. Taký županom v prípade úspechu budem.

3. Ako by ste zlepšili informovanosť ľudí o tom, čo v podstate kraje robia a aké majú kompetencie?

Problém je, že župa vynakladá ročne milióny korún na inzerciu, ktorá však ľudí nedokáže zaujať, okrem toho vydáva svoje noviny a zdá sa, že to nemá efekt. Treba zlepšiť elektronickú komunikáciu, zaviesť pravidelné stretnutia obyvateľov so županom a navrhnúť atraktívnejšiu formu spracovania informácií o BSK a jeho kompetenciách.

4. Koľko bude stáť Vaša kampaň?

Hrubý odhad nákladov na kampaň je 100 tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu

5. Akú odhadujete účasť vo voľbách a akú účasť by ste považovali za úspech?

Odhadujem účasť okolo 20%, úspech však bude ak bude vyššia ako v roku 2005.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 710
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 195
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 542
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 870
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 182
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 024
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 776
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 907
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Miloš Roman.

Na gól čakali fanúšikovia 50 minút.


TASR
Futbalisti FK Humenné.

Domáci Považania inkasovali tri góly v úvodnom polčase.


TASR
Máté Lékai (vľavo) a Lukáš Urban v prvom štvrťfinále Európskeho pohára EHF FTC-Green Collect Budapešť - Tatran Prešov.

Hádzanárov Tatrana čaká domáca odveta vo štvrťfinále Európskeho pohára EHF.


Larry Lloyd.

Po skončení v Nottinghame pôsobil ako hrajúci tréner vo Wigane, ktorý dostal zo štvrtej do tretej ligy.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu